Căutăm
ȘEF de VÎNZĂRI,
în echipa noastră
Cine suntem noi?
Compania Conluxart se ocupă cu vânzarea materialelor pentru acoperișuri, reparația și construcția acestora deja mai mult de 20 de ani.

Oferim cele mai moderne și durabile materiale, la un preț avantajos.Punem accent enorm pe siguranța, garanția și calitatea lucrărilor efectuate.

Compania lucrează cu peste 60 de specialiști în domeniul construcției acoperișului. Suprafața sumară a lucrărilor de până acum este peste 10 000 m2.
Privește prezentarea video a jobului Șef de vânzări
pentru a afla care sunt responsabilitățile și cum vei putea aplica.
De cine avem nevoie:
O persoană muncitoare, capabilă să învețe rapid, cu energie pozitivă :)
Veți lucra pe piața locală: vânzarea materialelor pentru acoperișuri.
Ce trebuie să știi și să poți?
- Comunicarea fluentă în limba rusă și română;
- Să fii capabil să-ți exprimi corect și structurat gândurile;
- Experiența în vânzări este binevenită;
- Să fii un utilizator încrezător al programelor Word, Excel;
- Sociabilitate - capacitatea de a începe și de a menține o conversație informală;
- Să găsești soluția potrivită în situații neobișnuite;
- Simțul umorului - capacitatea de a crea și menține o atmosferă pozitivă;
- Permis auto categoria B.
Ce va trebui să faci?
  1. Elaborarea, urmărirea și realizarea planului de vânzări și profit;
  2. Elaborează bugetelor anuale, lunare și săptămânale de venituri și cheltuieli pentru departamentul; de vânzări și respectarea acestor bugete;
  3. Urmărirea zilnică a activității personalului aflat în subordine;
  4. Organizarea activităților de analiză, planificare și gestiune financiară a departamentului;
  5. Analizează tendințele pieței, mediul de concurență și de consum și stabilește obiective de vânzări și profit;
  6. Revizuirea periodică a indicatorului de performanță membrilor echipei;
  7. Identificarea direcției de dezvoltare și propune promovarea de produse/soluţii noi;
  8. Conducerea si organizarea activității departamentului;
  9. Inițierea colaborării (strategice) cu firme din domeniu;
  10. Să propui și implementezi măsuri de reducere a costurilor;
  11. Stabilești politica de prețuri și asigură aplicarea acesteia;
  12. Inițiezi colaborări (strategice) cu firme de distribuție din domeniu implicate în proiecte.
Ce îți oferim în schimb?
Lucru într-un birou confortabil din Chișinău, într-un colectiv cu gânduri similare.
Credem că fiecare membru al echipei contribuie la dezvoltarea companiei.

Experiență
Un bagaj vast de experiență în vânzări - îți vor prinde bine de-a lungul vieții.
Posibilitatea de a crea și de a gestiona echipa ta.
Instruire
Stagiu inițial de 7-9 zile (cunoștințe despre produs, informații de bază despre vânzări).
Îmbunătățirea constantă a abilităților de vânzare, instruire săptămânală la cei mai buni formatori din Moldova.
Venit stabil
Venit înalt (de la 21 000 lei + bonusuri pentru realizarea planului departamentului).
Program de lucru
O săptămână de lucru de cinci zile, de la 08:30 la 17:30 + sâmbăta pe schimburi, până la 14:00.
Completează cererea pentru a aplica pentru această poziție.
Trimite-ne răspunsurile și revenim la tine cu un apel!
Nume, prenume
Telefon
Email
Cu ce va atras anunțul nostru? De ce ați hotărât să depuneți CV-ul anume la noi?
Aveți experiență în vânzare? Ce experiență? Cât? Unde?
Ce așteptări aveți de la acest loc de muncă?
Care este ocupația Dvs. la moment?
De cât timp sunteți în căutarea unui post de muncă?
Pe ce perioadă căutați de lucru?
La ce nivel de comunicare și scriere cunoașteți limba română și limba rusă?
Aveți permis de conducere? Ce categorie?
Ce succese semnificative ați obținut la precedentul loc de muncă?
Ce înseamnă pentru Dvs. vânzarea?
Ce acțiuni trebuie să realizezi pentru a deveni cel mai bun Șef de Vânzări?
Ce acțiuni e necesar să faci pentru a crește numărul de vânzări?
În ce constă produsul final al unui Șef de Vânzări? De exemplu: pentru o femeie de serviciu ar fi podeaua bine spălată, în cazul unui cizmar - pantofii bine reparați.
Ce îi motivează pe oameni să muncească mai eficient?
Imaginați-vă: colegul Dvs. de muncă fură, cum veți proceda cu el?
Cum trebuie, după părerea Dvs. să fie un conducător ideal?
Ce calități sunt importante pentru o comunicare eficientă cu oamenii?
Din ce motiv au loc, cel mai des, conflicte cu clienții?
De ce credeți că anume Dvs. sunteți potrivit(ă) pentru această funcție?
Ce ați realizat, în ultimele 3 luni, pentru dezvoltarea Dvs. personală? Dați exemplu de o reușită importanta în ultimul an? De ce o considerați importantă?
Ce scopuri, în cazul răspunsului afirmativ de angajare, veți avea la noul loc de muncă? De exemplu: creștere în carieră, dezvoltarea propriului departament, vânzări.
Ce este cel mai important pentru Dvs. la locul de muncă?
În cazul răspunsului afirmativ referitor la angajare, când, cel mai devreme, sunteți gata să începeți activitatea?
Ce părere aveți despre recrutarea pe bază de concurs?
De ce unii oameni au succes, iar alții nu?